W poszukiwaniu innowacyjnych, zrównoważonych rozwiązań dla naszych klientów, czyli Hackathon w Sweco

Hackathon w Sweco: Innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonego rozwoju

W dniach 14-15 listopada br. odbył się pierwszy Hackathon w Sweco, skierowany do wszystkich pracowników naszej firmy. Pod hasłem Ctrl + Alt + Sustain, wystartowało ponad 70 uczestników z 8 krajów, poszukując innowacyjnych rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój w projektach naszych klientów. Polski oddział Sweco reprezentował dwuosobowy zespół w składzie Michał Wójcik oraz Tomasz Gniady. Czytaj więcej

Sweco zaangażowane w rozwój infrastruktury drogowej i tramwajowej w Krakowie

Sweco Polska, na zlecenie Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, opracuje wielowariantową koncepcję rozbudowy infrastruktury drogowej i tramwajowej w ulicach Karola Bunscha, Aleksandra Humboldta oraz Skotnickiej. Projekt ma na celu poprawę dostępności transportu publicznego, zmniejszenie natężenia ruchu samochodowego oraz integrację nowych obszarów Krakowa z siecią transportu miejskiego. Czytaj więcej

Tematem przewodnim tegorocznej edycji było „Think about (RE)generation”. Wśród najważniejszych wydarzeń znalazł się debiut bezpłatnego narzędzia do obliczania śladu węglowego „FoCA” oraz przyznanie nagród PLGBC Green Building Awards w 11 kategoriach.

Podsumowanie konferencji PLGBC 2024

Tematem przewodnim tegorocznej edycji było „Think about (RE)generation”. Wśród najważniejszych wydarzeń znalazł się debiut bezpłatnego narzędzia do obliczania śladu węglowego „FoCA” oraz przyznanie nagród PLGBC Green Building Awards w 11 kategoriach. Czytaj więcej

Inwestycja ta jest częścią II etapu Projektu Centrum, który zakłada nie tylko budowę nowej trasy tramwajowej, ale także uspokojenie ruchu samochodowego w centrum Poznania.

Sweco Inżynierem Kontraktu przy budowie trasy tramwajowej w Poznaniu

Sweco Polska podpisało umowę z Miastem Poznań i Aquanet S.A. na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy projekcie „Budowa trasy tramwajowej w ul. Ratajczaka”. Inwestycja ta jest częścią II etapu Projektu Centrum, który zakłada nie tylko budowę nowej trasy tramwajowej, ale także uspokojenie ruchu samochodowego w centrum Poznania. Czytaj więcej